Friday, November 19, 2010

COME ON..!!

.....salam.....

wuaaaa...rase nak nangis je..(T_T) banyaknye la hai koje nak kene siapkan..orang lain sume dah balik kampung rehat2 cuti sane sini..bestnyeee...!! nak jugak..!!p apekan daya..aku je yang tertinggal kat ukm ni sibuk siapkan keje..pela nasib badanku yang kecik ni..(wah..! kecik ke??..pasan2..haha)

dahla exam pon just around the corner..lagi 2 minggu je lagi..p keje belambak lagi cam exam tu lagi 2 bulan je..dahla xde study week..tension2..!! huhu..leh ke aku kejar mase tok study final ni..cuaknye la hai..tuhan je yang tau cmane rsenye ati ku ini..(T_T)




COME ON IKA...!!! I KNOW U CAN DO IT...!!!
(tetibe bagi semangat tok diri sendiri lak..haha..semoga berkesan ika..)

ok..mari kita mengimbas kembali kerja-kerja yang perlu disiapkan:

1) Proposal tesis
2) Tesis
3) Sewerage design
4) Projek design
5) Water supply
6) JAR test report
7) River paper presentation 

wah..! makin ternampak banyak lak..down...........
daripada aku membuang mase mari kamu semua tolong siapkan keje2 di atas..t leh dapat pahala free..haha..renung2kan..selamat beramal..~ ngee (^_^)

* p/s : maaf dengan ayat tonggang terbalik di atas disebabkan pale yang sudah ting-tong..huhu..daa..

2 comments:

::deebaadeeboo:: said...

sabar ecar..tp u da nk abis kn..biar bersusa2 dulu..i ni lame ag nk abiss ag sdehhh..;((

bantalbucuk said...

p nak pecah gak pale otak ni ba..huhu