Sunday, November 14, 2010

FUHHH...!!

.........salam........




Uiii mak aiii....bukan men kepayah bebeno la ha nak wat blog ni upenye ye..sak8 pale otak ni nak pahamkan die nye step pe sume2 pekebende lain lagi la ni ha..nak cakap pon x bape nak paham lagi selok belok blog ni..kang tersalah cakap malu la plak..jatuh kemaluan aku kang..(otak don't be yellow k kawan2..hehe)


x ckup abes sume wayar dalam pale otak aku ni bereaksi nak pahamkan bende2 ni..sampai nak terputus pon de..cume naseb bek x putus je..kalo x dah innalillah la lak kan..x pasal2..huhu..ok..continue..urat segala urat otot segala otot aku pon turut membantu tau x dalam cubaan memahami pasal blog ni..punyela berusehe keras aku ni kan demi mencapai satu kejayaan..(sedapkan ati je ni..sekali sekala kene gak bagi semangat tok diri sendiri..haha)..ish korang paham ke pe yang aku merepek meraban tengah2 malam ni..?? aku sendiri rse ayatku ni dah cam orang senget dah..pe lagi korang kan..maaf la ye kalo korang rase cmtu..bab cam aku cakap tadi wayar2 otot2 urat2 sume dah berusehe keras membantu aku tadi kan..so dorang mengalami kerenjatan sebentar..huhu





agak2 wayar dalam pale otak aku ni dah jadi serabut camni ke ek..??
(ish..over tau die ni..huhu)




biase la kan kalo kita baru nak mencuba tu..perasaan ingin tahu tu melonjak2..kalo lah boleh diukur dengan termometer pon rsenye leh pecah bende alah tu dek suhu ingin nak tahu tu bukan men tinggi lg..(perlu ke aku bagi perumpamaan cmtu..?? huhu) ala..p korang pon mesti cmtu punye kan kalo baru2 nak cuba something new kan..hahaha..p serius r..mmg terasa lagi payah nak jawab exam pon de..agak2 korang dapat feel x ek camane betape susahnye diri ini untuk memahami selok belok nk wat blog ni ble bagi perumpamaan cmtu..??huhu..aishh..! makin senget dah aku ni membebel pastu bagi perumpamaan yang ntah pape..sebelom menjadi terlebih senget..bek aku undur diri dulu ye..huhu...daa~ 

No comments: