Friday, December 31, 2010

ESOK DAH 2011...??

............ASSALAMUALAIKUM W.B.T.............

eh..esok dah 2011 ke...?? ooohhh tidaaakk...!!! nampaknya umur aku semakin meningkat..adakah aku cukup bersedia untuk memasuki umur yang semakin dewasa berusia 23 tahun..?? (ceh..! ayat tak tahan..haha) ish..pejam celik pejam celik sekejap je kan aku dah hidup kat dunia selama 22 tahun..huhu..terima kasih ke atas kedua orang tua ku yang telah membesarkan aku sehingga kini..betapa besarnya pengorbanan orang tua ku sejak aku dilahirkan..aku bersyukur kepadamu YA ALLAH atas segala nikmat yang kau kurniakan..alhamdulillah..

biasala..kalau dah tahun baru ni..semua orang ada azam baru kan..kalau tanya aku pon aku ada gak azam baru gak..ingat korang je ada..?? haha..tapi azam aku ni lain sikit..aku biasanya berazam ikut suka hati aku je bila2 aku suka..tak kira la awal tahun ke tengah tahun ke akhir tahun ke..sebab kan kalau aku azam dengan niat yang tak ikhlas..contoh macam nak tahun baru ni la kan..orang nak azam baru..aku pon sibuk nak azam baru..confirm tak tercapai punya..sebab aku suka2 je main azam..so aku pon tak serius la nak tunaikan sebab ati tak ikhlas kan..ikut orang la katakan..hehe..sebab tu aku suka berazam on the spot..bila2 je aku rasa niat aku betul2 ikhlas..baru aku berazam betul2..then time tu la baru aku bersungguh nak usahakan untuk capai azam aku tu..ha..baru success kan..hehe


selamat tahun baru kepada semua..(^_^) 
 - google image -

ok la..tak nak membebel panjang2 lagi..daa..

p/s : esok saya nak balik johor seminggu..!! yeay...!! good bye ukm..haha

7 comments:

syira aka sepatu hijau said...

salam


berkongsi rumah di blog larian

selamat berkenalan

dan selamat tahun baru :D

FarhanaFabulous said...

ika...hepi new year darla !

bantalbucuk said...

sepatu hijau : selamat berkenalan & selamat tahun baru juga untuk kamu.. :D

ana : hepy new year ana..! (^_^)

misz FaTiN said...

hepi new year dear!!!
fatin lg teruk tiap kali b'azm pd awl thn,, mst tgh2 thn da lupa azam itu.. teruk betul..hehe.. ;p

p/s : umo awk da nk msuk 23 ye.. so,, kakak la ni..hehe.. ;p

y-A-n-A said...

selamat tahun baru jugak.. :))

Mawar Merah said...

Hepi new year dik.. Xpe.. Makin tua,makin "berisi". Bukn berisi gemuk ye, tp berisi dgn pengalaman, pengetahuan.. (^.^)

bantalbucuk said...

fatin : emmm...macam lebih kurang sama je kita ni..azam bukan main last2 lupa azam sendiri..hehe..

p/s : eh2..kantoi lak..baru nak pasan muda..hehe

yana : epy new year dear ~ :p

mawar merah : tapi kita ni kak macam berisi kedua-dua nya je..hehe :D