Saturday, December 18, 2010

GELABAH DI PAGI HARI...!!

.......ASSALAMUALAIKUM W.B.T...........

bangun2 je tros nengok jam..ARRRGGGHHH...TIDAAAAKKK...!!! aku dah lambat gile nak g exam..final paper lak tu..kompem2 la dah xleh nak masuk hall exam lagi kan kalo dah lewat lebih 15minit dari start waktu exam..aduuuhh...camane ni...uhuk3..sdey nye...matila aku kena extend lagi 1 sem..aku xnak grad lambat..aku nak grad ngan membe2 aku yang laen taun depan..(T_T)


agak2 muke aku de x panik camni sekali..huhu (google image)

then ngan muka aku yang teramat la sdey + frust tu kan..time tu memang aku dah marah2 dah dalam hati..xgune nye kawan..bikan nak kejut aku..huhu..tapi xpela..aku pon tggu membe2 aku balik dari exam..cepat2 tanye dorg soklan exam tadi camane..dorg sume kate ok la..leh jawab..arrggghhh...lagi la aku tension..sebab nanti dorg sume dapat result gempak2..aku?? wuuuaaa...sdeynye...korg pat rase xcamane rasenye feel aku time tu..huhu (T_T)

dengan xpikir panjang aku cepat2 tros col lecturer yang ajar subjek tu..aku mintak nak jawab exam ngan die..aku cakap la aku xpat datang jawab exam tadi pagi sebab pe..macam2 alasan la yang aku bagi..(wat cite sdey sk8 la kan..huhu) dengan harapan die lembut ati la ngan aku..then die boleh cakap pe korg tau........??

HUH........???? (aku terjage dari tido..)

cepat2 aku bangun dari tempat tido then dok tercongok kat atas katil tu pikir.."eh..aku de exam ke pagi ni??btol ke aku xpergi jawab exam final paper??"..pikir punye pikir aku still kompius..cepat2 aku nengok balik kalender aku..

FUUHHH...!! lega...memang aku kompem sume exam aku dah attend..sebab aku de pangkah2 setiap exam yang aku dah jawab..ha...so maknenye aku xde miss pape paper for final exam dis sem n insyaALLAH aku leh grad ngan membe2 aku sem dpn..yeah..!!! haha..sonok gile aku bile pas cek punye cek yang aku ni cume mimpi je awal2 tadi..tapi gelabah xtentu pasal bangun2 tido..mujur aku bilik sorg..so xde la sape2 nampak aku gelabah sorg2 dalam bilik pagi tadi..hahahaha..

ok la..ati dah senang..lalala..daa..(^_^)

p/s: the moral of the story..jangan nak panik xtentu pasal..hehe

8 comments:

misz FaTiN said...

mimpi rupanya die,, ni mst kes tido tak basuh kaki ni..hee..;p

bantalbucuk said...

basuh tau..cume maybe xsempat nak bace doa banyak2 tros tdo bab ngantuk sgt..smpt bce doa tdo je..hehe..;p

::deebaadeeboo:: said...

hahaha..wat suspen je ecar oi..

aisyahnadiah said...

ecar ni...kite da risaw taw! baru je nak call tadi tanye kabar....hehe..ta jadi da...huhu..=pp

FarhanaFabulous said...

ika ni suke buat suspender..haish !

bantalbucuk said...

diba : haha..cuak kan..time tula pasaan kite time bangun tdo..haha

cah : awk baru dgr dah rso..kite yang rase mimpi tu lagi risau tau tadi pagi..memang cuak gile..haha

ana : bukan saje wat2 na..tapi nak cite balik suspender kite time pagi td..hehe

Mawar Merah said...

Ler...sib baik la mimpi je.. Itu la.. Pnah jd kt sy jugk dulu. Ini la akibatnye kalo terlampau obses dgn exam. Tp nak wt cane kan. Final paper for final sem mmg menakutkan. (^.^)

bantalbucuk said...

hehe..btol tu kak..memang agaknye pale ni terlalu takut pikirkan exam..tu sampai terbawak2 sampai ke mimpi..hehe ;p