Sunday, December 19, 2010

LOMPAT2 SAMPAI TAK INGAT BUMBUNG...

...........ASSALAMUALAIKUM W.B.T.........

wah..sukenya hati ni..berbunga2 rasenya..haha..ober tau..!! sebelum ni lompat sampai bumbung je..kali ni nye melompat rase nye sampai ke langit lak kot..sebab saya dapat award lagi..yeahhh...!!! haha

firstly, thanx to misz fatin sebab sudi bagi award ni kat saya..sebenonye saya kenal cik fatin ni pon lepas saya follow blog dia time 1st2 saya masuk dunia blog ni..mula2 takut gak nak tegur2 die komen2 kat entry ni..yela..takut dia pikir sibuk je dak blogger baru ni..huhu..then last2 rupo2nye..cik fatin kita sangat la peramah dan baik hati..die xsombong pon tau..yela..die nye follower beratus2..saya lak time tu de seketul 2 je follower..tapi die still follow saya..komen2 saya..thak you FATIN...!! korg xcaye korg pergi la usha die kat SINI...


ha..ni la die award yang die bagi kat saya..hop fatin xjemu kawan ngan saya ye smpai bile2..(^_^)

ok..saya nak bagi award ni kat :



6 comments:

Mawar Merah said...

Huhu. Dpt award.. Tahniah..(^.^)

bantalbucuk said...

hehe..tq2..~ :D

Ershadiah said...

yeye dpt award. kekeke maceh syg!

bantalbucuk said...

hehe..same2..mek tau yunk..~ ;p

Ershadiah said...

eh eh. cane nk amek ni?

bantalbucuk said...

wat je entry pasal ni..cam kita wat..cakap sape yang bagi..camane org tu..then paling penting letak award tu kat entry awk..lastly, tag orang yang awak nak bagi award tu..