Thursday, December 23, 2010

MARI SERTAI BLOGLIST IZAMIR RIDZWAN...

..........ASSALAMUALAIKUM W.B.T...........

kali ni punya entry kan nak story sikit pasal saya nak join bloglist Izamir Ridzwan..kali ni saya telah di tag oleh Cik Yana untuk join benda ni..thank you cik yana sebab tag saya..wee..~

ok..benda ni tak susah pon kalau korg nak join..meh kita ikut step dia one by one together ok..hehe

1) Mesti jadi follower Izamir Ridzwan
- beres

2) Buat satu entry pasal "Mari Sertai Bloglist Izamir Ridzwan" dan link kan ke SINI
-beres

3) Nyatakan korang ni jejaka @ jelita
-beres gak..opps..!! lupe nak cakap saya ni JELITA yang amat baik hati..haha..ober tau..!!

4) Pandangan korg tentang blog dia
- simple, comel dan tenang je sebab ada awan dan lebah yang tak reti duduk diam..hehe

5) Suka baca entry apa dalam blog dia (personal,umum, berita, etc)
- saya suka baca semua la..sebab kadang2 even dalam entry personal ke apa ke kekadang saya dapat jumpa benda baru yang saya xpernah tau sebelum ni..thanks to you tuan punya blog..hehe

6) Tag 3 kawan anda dan pastikan mereka tau

7) Tinggalkan URL entry anda di  SINI

OK..SEMUANYA BERES...!!! YEAY..!! daa..(^_^)


"cik izamir..boleh tak kalau saya nak ngurat lebah cik izamir..??" (gatal ko eh lebah..wat muka malu2 lak..haha)

11 comments:

farah farhana said...

tengs syg =)

bantalbucuk said...

welcome..~ :D

misz FaTiN said...

tengs tag dear.. ^_^

nnt fatin wat k.. :)

Izamir Ridzwan said...

salam.. thanks join.. ngorat lebah boleh jer.. jgn ngorat IR sudah

bantalbucuk said...

misz fatin : welcome cik fatin..;D

izamir : ok..nanti kita gitau lebah tu k..huhu

Cikbelog said...

wah ramai tul yang buat bloglist sempena tahun baru.hehe

bantalbucuk said...

cikbelog pon tak nak buat bloglist ke? ;D

Enna Banana said...

awww..enna nak join jugak boleh??

bantalbucuk said...

boleh2..sila la join..:D

faiq said...

mari tekan name sy kt ats ni..hehehe

misz FaTiN said...

nak join,, tp mse nk buat en3,, tengok2 dah sampai duedate.. terlepas lg.. adusss...-_-