Thursday, January 13, 2011

AKU MAHU TOPAP FREE...!!

...........ASSALAMUALAIKUM W.B.T............

ha..kali ni memang MISZ FATIN telah membuka peluang kepada saya untuk mendapat topap free daripada contest yang telah dibuat oleh HUMBLEMODEST..terima kasih ye fatin sebab tag saya..and terima kasih juga kepada humble modest ni..hehe..ha..kalau korang tau lebih lanjut pasal contest ni korang boleh pergi kat SINI ye kawan2..hehe


syarat2 dia senang je..macam biasa la kan..jom kita teliti satu persatu..:

1) jadi follower HUMBLEMODEST dan like BLOGKU di facebook..
2) buat entry bertajuk AKU MAHU TOPAP FREE..!!
3) letakkan banner di dalam enry tersebut..
4) letakkan link entry tersebut di SINI
5) tag rakan lain min 2 orang & max 5 orang 
6) akhiri entry dengan Assalamualikum bagi muslim dan Selamat Sejahtera bagi non muslim..

ok..sebab saya nak juga bagi orang lain cuba nasib dalam contest ni kan..meh saya nak tag 5 orang:


pemenang akan ditentukan melalui cabutan bertuah..!!

hadiah utama : topap RM 20
hadiah kedua : topap RM 10
hadiah ketiga : topap RM 5

so..apa lagi..berdoa la banyak2 ye agar anda semua adalah bertuah..hehe

ok la..gud luck semua..daa..ASSALAMUALAIKUM..


3 comments:

misz FaTiN said...

gudluck dear..
if mng,, share ye toup..
pnt fatin tag..hehe.. ;p

bantalbucuk said...

fatin : ok..deal..kalau fatin menang share juga dengan kita tau..penat kita jawab tag fatin..hehe ;p

::deebaadeeboo:: said...

thanx tag i..tp ecar,i xgune topup laa..i gune line,haha berlagak x??huhu..anyway,gudluck !!