Tuesday, January 11, 2011

PRA BROGA HILL..!!

...........ASSALAMUALAIKUM W.B.T...........

ha..sebab apa entry ni tajuk dia "pra broga"..?? sebabnya esok pagi2 lagi saya nak pergi mendaki Broga Hill..nak tengok sunrise secara live dari tempat tinggi..jadi jakun jap..hehe..yela..tau la korang semua dah pernah tengok sunrise dari tempat yang tinggi kan..bagila saya peluang pulak nak tengok sunrise tu..huhu

tapi tengah confuse sekarang ni sama ada nak tidur dulu ke tidak malam ni..sebab budak2 ni nak gerak dari ukm pukul 5 pagi..then subuh dekat tepi jalan nanti..kalau tak nak tidur boleh je..sebab esok tak ada kelas..cuma ada demo lab je pukul 2 petang..tapi kalau tak tidur..takut esok daki bukit tu tak sampai2 kat puncak..sebabnya takut ngantuk sangat sampai terguling ke bawah kaki bukit semula sebab tertidur time mendaki..haha..tapi tu la kalau tidur pulak..paham2 jela kan..mata ni kalau dah terlelap kang susah pulak nak mencelik pukul 4 lebih nanti..hehe..hmm..macam mana ye..??


ha..ni gambar dari membe saya nadiah yang telah berjaya mendaki Bukit Broga ni untuk melihat sunrise sebelum ni..ish..tak sabar pulak rasa nak pergi esok sebab macam cantik je pemandangan dari Bukit Broga ni kan..hehe..tak apalah..best ke tak best ke nanti saya cerita kemudian eh..biar saya pergi mendaki dulu bukit ni esok ye..nantikan kepulangan saya..!!! hahaha..(macam nak pergi mana je..sengal punya ika..haha)

okla..daa..


p/s : tetibe rasa macam skema pulak ayat malam ni..tak apala..janji rock..! haha

4 comments:

Sansan Onwan said...

waaaaaa..bestnya dapat pi broga.saya pon xpi lagik!.huhhuh.jeles2!

aisyahnadiah said...

kite da pegi da...! hehe

Mawar Merah said...

Bukit Broga ni bukit yg Sheikh Muzaphar wat wed photoshoot tu ek? Semakin rmai ek gi sn semenjak beliau menjejakkan kaki ke sana?

bantalbucuk said...

san : try la g bukit ni..tapi sebelum naik pastikan ada stamina yang kuat..sebab sangat extreme jalan dia..letih..huhu

ecah : sampai ke puncak ke cah?ke sampai gunung tok wan terus? hehe

mawar : a'ah kak..ni la tempat yang sheikh muzafar buat photoshoot tu..tapi memang cantik tempat ni tau kak..