Tuesday, January 25, 2011

RUMAH MURAH UNTUK DIJUAL DICARI..!!!

...........ASSALAMUALAIKUM W.B.T.............

ha..kali ni nak mintak tolong lagi sekali dengan korang semua..sesiapa yang ada info tentang rumah yang nak dijual dengan harga RM 70 k ke bawah sila bagitahu saya ye..kalau boleh area kl atau selangor je..sebab saya tengah membantu seseorang mencari rumah untuk dibeli dengan budget yang tidak berapa tinggi..tolong ye..nanti dapat pahala..hehe..ha..kalau dapat tolong bagitau kawasan mana harga rumah yang paling murah pon ok juga..sebab yang saya tau harga rumah kat Bandar Baru Bangi sekarang memang tinggi..tapi tak sure lak harga rumah area mana yang murah..huhu

-google image-

okla..nak minta tolong tu je..senang kan..hehe..daa..

5 comments:

EJA said...

huhu...maaf..saya xdapat nak tolong..

bantalbucuk said...

xpe cik eja.. ^_^

sissyira said...

salam

harap-harap jumpa la yea =)

Imran nyambek said...

lu agen hartanah?

bantalbucuk said...

syira : amiiinn..thanks syira ~ =)

imran : xla..saje sambil2 tolong carikan..