Thursday, February 24, 2011

DINNER HIKYAT 1001 MALAM...

...........ASSALAMUALAIKUM W.B.T............

kali ni punya entry rasa macam berat pula tangan ni nak menaip..so..korang tengok je la ye gambar2 kat bawah ni..kalau tak faham boleh tanya..haha..macam apa je kan..


ni wajib la kan ambil gambar sebelum majlis start..hehe


sila abaikan gambar ni..haha


ni pula lala & yu ambil gambar dengan kipas..eerrr..actually kipas ke tu..?? main cakap je..haha


ha..yang baju biru tu classmate saya dari mauritius..dia dapat award QUEEN OF THE NIGHT malam tu..
pakaian dia ala2 Margina dalam Ali Baba tu kan..


ok..selepas kekenyangan..dengan hati dan perut yang riang ambil gambar dengan senyuman yang teramat la over kan..huhu


ni pula artis jemputan pada malam tu..nama group ni HAYAD..kitorang tak kenal pon siapa diorang sebelum ni..tapi suara diorang not bad la..kalau korang rajin search la internet ke youtube ke..kot2 ada yang berkenan kan..haha..lupa pula..yang pakai baju putoh ala2 Cleopatra tu pun my classmate..dia pon tercalon dalam award queen of the night tu..


ha..paling suka gambar ni..dua2 my classmate juga..ha..senang cerita semua dalam gambar ni adalah my classmate..hahaha..gambar ni kalau korang tengok macam ala2 tentera sedang guard permaisurinya gitu kan..betul tak..?? haha


yang ni pula...hmm..tak tahu la nak cakap apa..macam pak arab kahwin empat pula..tapi..kawan2 saya cakap saya isteri ke-8 sebabnya..saya pegang no 8 disitu kalau anda membesarkan mata anda semua..haha


sebelum balik..tumpang ambil gambar sekejap dengan motor siapa pon tak tahula..main pinjam je jadi prop..kata budak2 ni motor pak guard kot..hehe..ha..pada siapa yang haritu nak tengok saya pakai kasut saya beli aritu..inila dia kat gambar atas ni..^_^


macam biasa la kan setiap majlis makan malam biasanya akan dapat cenderamata..so..inila cenderamata yang saya bawa balik malam tu..nak tau sebab apa saya kata saya bawa balik bukan saya dapat..?? sebabnya..yang saya patut dapat..adalah labu sayong yang warna tanah liat macam kat tepi2 gambar dalam gambar ni..tapi labu sayong yang warna coklat gelap ni adalh untuk vip..tapi disebabkan vip ramai tak dapat hadir dan saya betul2 belakang meja diorang..so..saya pon ambil yang vip punya..hahaha

okla..tu je..nak share..jom solat maghrib bersama..daa..

14 comments:

nur said...

menarik betul tema.. ala ala mawi kawin ye..

FarhanaFabulous said...

wah ! same ngn tema diner kolej kite tp tak jadi buat..tuka tema lain lak..

misz FaTiN said...

waa.. best dinner ek..ala-ala arab gitu..
nak pinjam baju bule?..huhu..;p

Cik Ezy said...

rase mcm kembali ke zaman ali baba ..
ekeke..
tetibe..
tp sgt meriah..

bantalbucuk said...

nur : a'ah..ala2 time mawi kawin gitu..hehe

ana : yeke na..? napa tukar pula..? abes tu tukar tema pe skrg ni na..?

fatin : boleh2..aritu nak pinjam kasut juga kan..nanti amik sekali dua2..hehe ^_^

ezy : haha..memang tetiba rasa ke zaman ali baba pon time tu.. :D

Abhamz said...

salam, majlis yg hebat..

A'IM said...

pergh..macam care jer

bantalbucuk said...

abhamz : terima kasih.. :)

a'im : leh dikatakan cara juga la malam tu..huhu

Ain Zulaikha said...

wah wah wa, tema arabian.. cantik :)

bantalbucuk said...

ain : terima kasih..hehe :D

Qaseh dalia adelia said...

woah santeknye..ala2 arab gtu hehehe

bantalbucuk said...

qaseh : wah..takutnya ada orang datang 'kutuk'..hehe :D

misz FaTiN said...

kamu perli sy ea?..huhu.. *blushing*

bantalbucuk said...

hehe..mana ada fatin..gurau2 manja je la.. ^_^