Friday, May 6, 2011

JASA ANDA SEMUA DIPERLUKAN...

............ASSALAMUALAIKUM W.B.T............

entry kali ni saya amat2 memerlukan bantuan anda semua untuk mendoakan saya supaya saya lulus interview..tadi saya baru saya dapat call dari company yang saya apply as DESIGN ENGINEER..dia suruh saya datang isnin ni pukul 10 pagi dekat shah alam..

so..harap sangat korang doakan saya berjaya melepasi interview ni dan saya dapat kerja tu ok..nanti kalau saya dapat kerja ni..saya belanja korang semua eh..haha..sebenarnya ni first interview saya..sebab tu saya rasa takut sangat..apa2 pun..hope korang doakan yang terbaik untuk saya ye..jasa korang semua hanya ALLAH yang akan membalasnya..thank you semua..I LOVE U ALL la..hehe


okla..daa..

10 comments:

aisyahnadiah said...

do ur best this monday....=)

Ini Kisah Tia said...

insyaAllah . doa banyak2 . buat solat hajat ;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

kakak doakan kamu berjaya..jgn stress sgt..cuba baca salah satu nama Allah (kakak lupa yg mana) utk interview..in case kalau takda rezeki kamu di situ percaya itu bukan yg terbaik utk kamu..papehal do the best k..

Citarasa Rinduan said...

chaiyok2...
kak doakan kamu berjaya dalam interview itu

all the best dik...

PS: amalkan zikir selawat banyak2 ya

Faten Rosli said...

ecar.. gudluck.. best nye abes terus dpt interview.. :)

bantalbucuk said...

aisyah : thanks cah 4 supporting me.. :D

tia : amiinn...insyaALLAH t kita ikut nasihat tu ok.. :)

rina : amiinn..terima kasih kak..insyaALLAH kita ingat pesan akak tu sampai bila2..stress tu tak sangat cuma takut..hehe

citarasa : amiinn..thanks kak..nanti kalau dapat keje ni..kita balik kampung cari kedai akak makan kat situ eh.. ^_^

faten : thanks fatin..ni pun dah banyak tempat apply..baru nak melekat satu..mudah2an ni la rezeki kita..good luck juga tok fatin dapatkan keje ok.. :)

Ain Zulaikha said...

semoga berjaya:)

✿....rossa alina....✿ said...

hai dear..cmne ngn interview??okey ke??hope everything okey..

sissyira said...

salam

semoga rezeki itu milikmu..insyallah =)

bantalbucuk said...

ain : thank you..!! :D

rossa : semuanya memang ok je..cuma gelabah sikit time interview aritu...huhu

syira : amiinn..terima kasih.. ^_^