Saturday, August 20, 2011

ALHAMDULILLAH.....

..........ASSALAMUALAIKUM W.B.T..........

kali ni saya nak berkongsi kegembiraan dan kesyukuran dengan korang semua yang telah mendoakan saya berjaya mendapat pekerjaan..alhamdulillah..sekarang ni saya dah diterima bekerja di sebuah company construction di senawang as an engineer..

jasa korang semua yang telah mendoakan saya hanya ALLAH saja yang dapat membalasnya..maaf la..sampai sekarang saya masih tak dapat nak curi masa melawat korang semua..nanti ada masa saya melawat ye..huhu..ni pon curi line wifi jiran rumah..semoga dia dimurahkan rezeki sebab bagi wifi free walaupon tanpa pengetahuan dia..hehe

ha..cerita pasal puasa..dah 20 hari kita berpuasa kan..dalam diam kejap je dah nak raya..wah...!!! tak sabar nak raya..tapi agak2 dapat duit raya lagi tak ek tahun ni macam dulu2..? kalau orang tak tau saya dah umur 23 mesti diorang bagi lagi kan..sebab tahun lepas pon saya still dapat even pergi rumah bukan saudara mara..haha

ok la..sebelum saya terlupa..saya nak minta maaf la awal2 dengan semua..kalau saya ada terkasar bahasa ke apa ke sepanjang kita berkenalan dalam dunia blog ni..apa2 pon SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN...!!!! wah..awal gitu saya wish raya kan..peduli apa saya..haha..daa


3 comments:

Qaseh dalia adelia said...

wahh gud luck dear ,congrats

Ain Zulaikha said...

tahniah....
tapi raya dah habis lah
update lah ...
huhuhuhu

hamzah ian said...

raya aji dah... hehe