Saturday, December 17, 2011

MY TARGET....!!!!!

.......ASSALAMUALAIKUM W.B.T.........

hye semua..sihat..?? ahamdulillah la kalau semua sihat2..maklumla..sekarang ni kan musim hujan..kalau hujan je memanjang tak apa la juga..ni tak..hujan panas hujan panas..memang ramai la yang kena serang demam kalau macam ni.. cukupla tu untuk intro kan..hehe

sebenarnya saya rasa bersyukur sangat sebab sekarang ni saya dah dapat apa yang saya inginkan selama ni dengan usaha saya sendiri iaitu:


 1) Segulung ijazah (kenapa macam sepet semacam la pula mata tu..huhu)

 
 2) Kereta (bear pon nak juga grad..hehe)


3) Rumah (Kalau ada taman macam ni kat rumah mesti best kan..sejuk je..)


4) Kahwin (hahaha..)

ha..ni la dia target yang saya ingn capai selama ni..alhamdulillah sekarang 2 dah tercapai..lagi 2 je lagi..go ika..you can do it..!! terpaksa la bagi semangat kat diri sendiri..kalau tak siapa lagi la yang nak tolong bagi semangat kan..haha..okla..jumpa lagi..daa..

ALHAMDULILLAH..AKU BERSYUKUR ATAS SEGALA PEMBERIANMU INI YA ALLAH...!!!


credit to: google image